.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
افت شديد جودو در گيلان

رئيس هيئت جودوي گيلان گفت: به دليل واگذاري سالن تخصصي جودو در گيلان، اين رشته ورزشي با افت 50 درصدي مواجه است.

علي خاني‌نيا عدم برنامه‌ريزي براي ورزش جودو در تابستان امسال را نبود سالن اختصاصي جودو عنوان كرد.
وي افزود: سالن اختصاصي جودوي يادگار امام (ره) رشت طي يك مزايده به هيئت تكواندوي شهرستان رشت واگذار شده بود كه پس از يك سال، قرارداد اين هيئت به پايان رسيد و تربيت بدني گيلان در حال واگذاري دوباره اين سالن به هيئت جودو است.
خاني‌نيا با بيان اينكه سالن اختصاصي جودو به مدت هفت سال در اختيار هيئت جودوي گيلان بود، اظهار داشت: اين سالن به عنوان پايگاه قهرماني جودوي گيلان مطرح بود.
وي ادامه داد: در حال حاضر با نامه‌نگاري‌هاي بسيار و موافقت رئيس فدراسيون و مدير كل تربيت بدني گيلان، سالن مذكور در حال واگذاري به هيئت جودوي استان است.
رئيس هيئت جودوي گيلان با اشاره به اينكه مخالف ماده 88 نيستيم، تصريح كرد: جودو يك ورزش تخصصي است و بايد سالن اختصاصي داشته باشد و اين واگذاري‌ها لطمه شديدي به ورزش مي‌زند.
خاني‌نيا وضعيت جودوي گيلان را پيش از واگذاري سالن خوب توصيف كرد و گفت: با واگذاري سالن جودو، يك سال از اين ورزش دور مانديم زيرا مكاني براي تمرين نداشتيم و قهرمانان جودوكار پراكنده شدند و به همين دليل 50 درصد افت كرديم.
وي جودو را ورزش سنگيني دانست كه نيازمند سالن اختصاصي براي تمرين است.
رئيس هيئت جودو گيلان خاطرنشان كرد: درخواست ما از مسئولان ذي‌ربط اين است كه واگذاري سالن‌هاي ورزش‌هاي تخصصي مانند جودو، كشتي و ژيمناستيك را در اختيار رؤساي اين هيئت‌ها قرار دهند و مستقيماً با آنها وارد معامله شده و قرارداد ببندند.
خاني‌نيا واگذاري سالن‌هاي ورزشي را بيشتر مناسب ورزش‌هاي توپي عنوان كرد و افزود: اين واگذاري‌ها به ورزش‌هاي انفرادي مانند جودو آسيب مي‌زند.
وي از واگذاري دوباره سالن جودو به اين هيئت قدرداني كرد.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.037 seconds.